?

Log in

No account? Create an account
My random, boring journal. [entries|friends|calendar]
punkrockr06

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

[26 Jun 2006|02:52am]
[ mood | tired ]

the month of may was so incredibly fun...as always. there's always a crapload to do in the month of may, but after the stress goes away, it turns into fun. some highlights of the month of may include:
*last band concert
*senior prom
*last day of school for seniors
*finding out that i was a senior star
*receiving the certificate for my scholarship
*getting lots of stuff at band awards
***rushing to the mall, running all around trying to get a ton of good birthday gifts in 10 minutes, putting it all together in my car, and rushing to school to give the gift to my best friend less than an hour before i had to be at work...and hearing her tell me that she loved me for what i had just done.
***spending a weekend in florida with my boyfriend
*graduating

now that summer's here, things are way different. every day it's work, work, work...and occassionally see shannon when i'm lucky. i've seen chase like maybe twice this summer...yeah. twice. we're perfectly fine...we talk to each other about 1 to 2 times every day. he's a busy guy, between his schoolwork and driver's ed, and i accept that. if anything, it'll get us used to when school starts and we really won't be able to see each other much at all. i love him to deathhh.

i cannot WAIT to go to college. seriously. i can't wait to start at a new school with a ton of new people. plus, everyone that i even slightly hate will not be there! hell yes. i can't wait to go to college with my current friends, too. i hope we're able to have some free time some day out of the week in between our classes to hang out around campus. that'd be so cool! and yeah, like half of the people that i work with go there, so that's pretty cool.

now, all i need is a car, which i'm currently working on getting. i'm so excited about that.

in a matter of two months i've become so independent. it's scary in a way, but in another way, i really like it.

well, that's enough rambling for now.

4 comments|post comment

[11 May 2006|11:35pm]
[ mood | tired ]

last spring concert was tonight. it was so awesome, but once i made a speech when we gave him his gift, it really started to hit me that this was the last one. what i said really touched mr.js heart...he started to cry. aww! then i look over and see tears in alexs eyes. yeah, i cried too. alot. i couldnt stop for a while. its so hard. i love music so much, and i love the majority of those people, and i love the band director. i grew so close to that man, and now to think that ill never get to play under his direction again...it hurts so much. i love him. i really do. im going to miss him so much. i know it. thank god im going to uno...ill be close! but i know it wont be the same...not being in band and everything. i loved gk band...even through all of the crappy times.

on a happier note, tomorrows prom...weeee. even though its not going to exactly as i had hoped...bleh...oh well, itll still be okkkk

post comment

weeee [18 Apr 2006|12:08am]
[ mood | happy ]

yeah, its been a long time. so much has happened, but i dont feel like writing about all of it in detail.

hmm, im almost through with high school. its really exciting.

chase and i are going to make 17 months on the 22nd of this month. hes really changed my life around so much...for the better. yeah, i love that kid. alot. he gives me a reason to always be happy. along with my best friends. theyre my world. really.

got my license today, so thats pretty exciting. waited six hours at the dmv. yes, six. how insane is that? my mom was so close to blowing up in their faces. some people did lol.

ive been accepted into many colleges. some have given me scholarships. im 99.9% certain that im going to uno. i really dont have a problem with uno. i mean, i guess it doesnt exactly give students the "college experience" but i dont mind. well, i have like three days to decide whether or not i want to go there, since im doing spring testing there on friday and saturday. heh. yeah, im going there. i just need to keep telling myself that and block out all other colleges. anyway, i did my uno music audition today. it kept getting rescheduled...like four times to be exact. plus i was late to it since it took so long at the dmv. ha. it was okay though. i made it in. it was really easy. i did really well...the best i think ive ever done at any audition. the music professor is SO nice. im really going to have fun. i cant wait!! and the wind ensemble seems like itll be really awesome. yay! im excited. really excited.

i turn 18 in a monthhh

prom is soon, along with like 5 billion other things. everything always happens in may. cuz may really is the best month ever. =D

going to disney world and universal this summer. yesss! might go to destin too. probably. i love the summer.

yeah, im going to sleep now...

1 comment|post comment

things are good. [18 Jun 2005|10:10pm]
[ mood | confused ]

sooo, chase came back today and we got to talk for a bit. glad he made it back home okay. of course, i had to hear alll about his trip which made me want to go to orlando SOO much...grrr! oh welll. my parents want to go to carowinds, which is a LONGER drive than to orlando!!! wtf, no! they want to stop in meridian and stay with our family that ive never met. then we can drive over to carowinds and then go back to meridian, and then back home. i dont like that idea at all. carowinds has stand-up roller coasters though, so thats pretty cool. heh. but no, i really want to go to universal. i think it may happen. im really good at talking my parents into that kind of stuff.

hmmm, im gonna invite people over soon. especially since i now own the coolest game ever. hehe!

alright, im gonna go now.

post comment

yay. [17 Jun 2005|05:52pm]
[ mood | happy ]

today has been super lame. i found out today that were training for our job next week. hm, i got my detailed scores from the sat today. its quite interesting! hm, i also got a postcard from chase today. yay! what else went on today? oh, i watched a walk to remember. awesome movie. and i played random video games. and i listened to good music. this song really gives you another perspective of how to look at things...
i love hoobastank..Collapse )

ok, im gonna go watch american wedding. haha. later people.

post comment

dududuuu [17 Jun 2005|02:12am]
[ mood | okay ]

summer has been lame so far...

me, lauren, and brian got a job at quiznos! hoo-ray.

chase has been in disney world since, uh, sunday? i forget, it seems like forever since ive talked to my boyfriend. he comes back tomorrow (saturday) so thats coolll. i kinda miss him. then again, a little break was nice in a way. we kept getting ticked at each other for the dumbest things ever. but most of my emotions revolved over one thing...my dad. yeah, my dad went into the hospital last week. it was scary as hell. im so glad thats over with...for now, anyway. hes on an incredibly strict diet (which means my mom and i are too). anddd he has to take 6 medications daily and he cant miss taking it once or else he could die. scaryyy, but whatever helps him is good i guess.

hm, after thinking about it, i cant get my mind off of chase. he doesnt have a cell phone so its not like he can text me or anything. he cant even call me. i guess i do miss him. ah, who am i kidding? i miss him alot...but its ok. if i can handle 5 days without him, then i can handle a little less than two more. and my friends are awesomeee. i love hanging with them and doing absolutely nothing. ha. its great. theyre awesome people; all of them.
i do miss some people, like kellie and shantanu. theyre so much fun to hang out with. when kellie gets back, were definitely doing something. maybe we can invite sean lou, haha. and hmm, itd be nice to do something with tanya sometime. she can come with me, kell, shan, and sean. yeaaa! lol. but i do want to do something with tanya so i can talk to her about all the craziness thats been going on! ah, im gonna miss chem class, talking with her every day about random stuff...

shan and i were looking for a good concert to go to. we REALLY wanna go to warped tour, but the closest is uhhh houston? but there was a conflict with the houston date so i think we were looking at going to selma?? but thats nine hours away...might as well tolerate three more hours and go to ORLANDO! i wanna go there soooo badly. universalll! i LOVE that place.

i want to see hot hot heat. ive developed a love for them. along with system of a down. their new cd is the COOLEST!

i cleaned my room. this is something new for me; something i do, like, once every 6-8 months? i dunno. im so proud of myself. i can now have people over! get the partay starteddd.

i feel like watching a movie. i think i shall do that. good night people.

2 comments|post comment

yo! an update via my cell! [07 Aug 2004|03:40am]
hey ppl! im in FL rite now! woo! i hope everyone is having fun at band camp! i cant wait to get home! ok, well call me, IM me on my cell, or text me! g2g byee!
post comment

survey thingy [20 Jun 2004|11:18pm]
[ mood | blah ]

******of me******
Personality:
Eyes:
Face:
Hair:
Clothes:
Voice:
Humor:
Choice of music:
Mannerisms:
Family:

******of you******
Personality:
Eyes:
Face:
Hair:
Clothes:
Voice:
Humor:
Choice of music:
Mannerisms:
Family:


*Would You*

Be my friend:
Tell me the truth, no matter what:
Lie to make me feel better:
Spread rumors about me:
Keep a secret if I told you one:
Loan me some cash:
Hold my hand:
Take a bullet for me:
Keep in touch:
Try and solve my problems:
Love me:
Do me:


1. Who are you?
2. Are we friends?
3. When and how did we meet?
4. How have I affected you?
5. What do you think of me?
6. What's the fondest memory you have of me?
7. How long do you think we will be friends?
8. Do you love me?
9. Do you have a crush on me?
10. Would you kiss me?
11. Would you hug me?
12. Physically, what stands out?
13. Emotionally, what stands out?
14. Do you wish I was cooler?
15. On a scale of 1-10, how hot am I?
16. Give me a nickname and explain why you picked it:
17. Am I loveable?
18. How long have you known me?
19. Describe me in one word:
20. What was your first impression?
21. Do you still think that way about me now?
22. What do you think my weakness is?
23. Do you think I'll get married?
24. What makes me happy?
25. What makes me sad?
26. What reminds you of me?
27. If you could give me anything what would it be?
28. How well do you know me?
29. When's the last time you saw me?
30. Ever wanted to tell me something but couldn't?
31. Do you think I could kill someone?
32. Are you going to put this on your Journal and see what I say about you?

4 comments|post comment

this is cool!!! and the winner isss... [20 Jun 2004|05:22am]
[ mood | amused ]



Top Commenters on punkrockr06's LiveJournal
1stitchthepirate10 10
2johnnydepp1179 9
3punkrockr069 9
4greekboyzero7 7
5amazonchic4875 5
6Anonymous4 4
7cow_tipper4 4
8deweydecimal872 2
9superfakeangel2 2
10teddy1512 2

Total Commenters: 10
Total Comments: 54

Report generated 6/20/04 5:21:09 AM by scrapdog's LJ Comment Stats Wizard 1.1

1 comment|post comment

a commenting entry. hooray! [09 Jun 2004|06:17pm]
[ mood | excited ]

as most of you know, im planning a bowling night. heres the deal. we would all have to pay for ourselves first off. this is not a 'lets-go-cuz-monica-is-paying-for-everyone' type party. ^^ i think itll be saturday night from 8-10pm, but i havent reserved anything yet. first i need to figure out an estimate of how many people are going or can go, so i can figure out how many lanes to reserve.
i plan for mr.j to attend, and whitey as well, along with the rest of you guys. anyone and everyone in gk band (and parents too) are welcome to come. for three people in each lane, it would total out to be $12.50 a person for two hours, or $6.25 a person for one hour. i suggest we do two hours. anyone disagree?
please comment and let me know if you can go, and let me know if youd rather 1 hour or 2 hours. is $12.50 per person too expensive for some people?? let me know. i need input from you guys!

thanks =D

2 comments|post comment

ok... [30 May 2004|04:47pm]
back to dj. i dont like all the publicity around here, and my dj is already friends only. so dj timeee! =D

ill still maybe write in here every so often to keep you non-friend people updated. ^^
post comment

string cheese looks like a squirrel. [27 May 2004|10:18pm]
[ mood | loved ]

woo today was veryvery fun.

hr--- got apple juice with alex. woooo!

c2--- showed mr.j pics from meisler...did stuff with lauren and akane...cant specify what. hehe! thennn after c2 i got very pissed! but we wont go there!!

c3--- took a test which was our exam. then went to the band room. yay.

c4--- disected fetal pigs. yum. took lots of pics. yummm.

lunch--- brian hit reece in the balls again. just like he does everyday. and he grabbed reeces butt. whats up with him? hes a bit on the homo side.

c5--- locker cleanout time. bout time. i finally had the chance to get rid of my moldy drinks that i always have when i have a locker. i had milk in there from when they first brought out the new milk machines. mmm. yummy. i opened it and it was black. then when i was done, alex and reece came to get me out of cagles class. yay! thank you guys.
so i went to 2nd lunch for the last time. it was sad. but FUN!!! wee.

c6--- essay part of exam. it was easy!!!! thank goodness.

c7--- partyyyy!!

after school we had our first officer meeting yay! it was fun. well alice thought it was "weird" but i thought it was good and fun. so w/e. woooo! well cept for the "drama" part lol. ugh.

welll then was practice...then pizza partyyy!...then lauren came to visit woo. umm then i brought akane home and went home myself.

oooomg this weekend is gonna be SOOOOOO MUCH FUN! =D i soo cant wait. dudeee im going to 5 parties this weekend! wee awesome! and theyre all with my best friendsss! like alex and lauren and robert and REECE!! =) lol.

i dont care if mondays blue
tuesdays gray and wednesday too
thursday i dont care about you
its friday im in love

monday you can fall apart
tuesday wednesday break my heart
thursday doesnt even start
its friday im in love

weee good song! and this OMG

Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am home again
Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am whole again
Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am young again
Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am fun again
However far away
I will always love you
However long I stay
I will always love you
Whatever words I say
I will always love you
I will always love you.

that song makes me cry. holy crap. =( =(

okkk im gonna go now. im kinda tired.

4 comments|post comment

however far away, i will always love you, however long i stay, i will always love you. [26 May 2004|08:07pm]
[ mood | mucho loved ]

today was the most awesomest day ever.

lesee...

hr - made ghetto signs for the 8th graders. dinos drew funky stuff on them!!

c2 - took notes again...the exam is gonna be sooo easy! lol

c3 - had a deeeep sleep. it felt great.

c4 - did a study guide

lunch...brian hit reece in the balls multiple times. poor reeceee =(

thennn we went to the band room and me, reece, and brian were in there for c5 and c6. thennn we went to meisler. WEEE! it was so fun! haha!! best field trip ever. we sooo have to do that next year! but it wont be as fun cuz we wont know them lol. well cept for like hannah and stuff. lol. and i dont think ms.d will be there! wahhhh!

hmmm so after meisler, we stuffed 5 people (brian, lauren, me, reece, and shan) into my car. it was very fun lmao. thenn practice was amusing. haha von kept harassing shan. poor shan. =(

thennn i went home woo. went to guitar center...talked to reece for about 3 hours...it was fun. i got an amp!! YAY! so i can bring it for saturday now! wee! =D

ok, im off...

1 comment|post comment

GHANDIII! (give it to me reece!) GHANDIIII! ~ reece [25 May 2004|09:54pm]
[ mood | loved ]

haha today was grand.

lesee...today during hr we went to get our field trip thingy approved! and it has officially been approved! yay!! woo! so were going to meisler tomorrowww! =D

c2...talked to ms.d and stuff

c3...got out to go to band for the last time that he will let me =( wah!!! but it was lots of funnn. =)

c4...watched a GROSS movie on fetal pig disection...lets just say i had no appetite at lunch.

c5...ms.cagle wasnt there so i went to 2nd lunch.

c6...reviewed

c7...reviewed and went to band.

after school was the softball game. WOO we beat rotc!!! 18-3! HAHA! we rock!!!

tomorrow should be funnnnnnn! yay!! brian dearie is coming too lol!

well i better go to sleep. i need to wake up early and remember to get my mom to sign the permission form and make a copy of one for brian...sooo im off.

wooooo next weekend at a glance...

friday---graduation!!!!!

saturday---cicis party!! then royces party!! then reeces house! then mass with reece and his mommy! then another party!! wowww 3 parties in one day! haha! awesome!

sunday---tip party!! YAY!

yesyes, for anyone who either worked at the dome or whos parents worked at the dome, please ask me for details about it! wooooo!

okk im off now, byebyeee ^_____^

post comment

wee! [23 May 2004|10:47pm]
[ mood | loved ]

well i didnt get to post in here on saturday so here goes.

saturday---

awards. lesee...i got a trophy for being the top sophomore with akane (grr they misspelled sophomore on the trophy! it says 'sophmore'!), a certificate for maintaining straight As in band, 4 medals (concert band, jazz band, marching band, and vice president), and a sweatshirt! yay!! and thennn the moment we were all waiting for...announcement of new officers!! and the new officers are...
drum major---alice!
captain---patrick!
student conductor---stacey!
president---ME!
vice president---lauren! cuz she didnt want student conductor!
secretary---akane!
librarians---alex and robert!
property managers---dinos and royce!

good group of officers. next year is gonna be SO fun!!!

soo after the awards i brought ruben home and i went home. i waited for cici to call me but she didnt soo i ran out to get a gift for caitlyn, and by the time i got the gift her party ended! so i felt really bad. soo then i went over to reeces for a while. it was soooo fun!! we played custom robo the whole time, it was cool!! that game is addicting and fun!!! heh we kept ganging up on brian lol. ooo and brian and i taught reece how to play checkers! haha!! and robert made gooddd cookie cake! im surprised lol. j/k rob ^^ anddd reece is in love with my bass heh. he ruined it on the fan though =( lol oh well. i love him anyway. hmm then him and i went for a walk outside in his backyard and we talked about stuff. it was a very good talk lol. thennnn i went home...got on the phone with alex from like 1:30-3:30. then went to sleep.

sunday---
woke up around 2 heh. umm i attempted to read the book flatland for math...but its soo confusing and boring!! so i gave up. hmm then i went to get my nails done yay. theyre beautiful!! i love them. but its hard to type fast and accurately with them lol. oh well. ill get used to it after a while. hmm then i got on the phone with alex, lauren, robert, reece, and brian...wooo! and it got too confusing lol. and then everyone got quiet and hung up and stuff. party poopers. =P

the thingy that im making is sooo cute! i love it. im going to have to show you guys soon.

wednesdayyyy we must go to meisler! during c6-c7!!! woooo! we gotta remember to ask mr.j/mr.t!!

alright, its kinda late so i think im gonna go to bed now. orrr play bass. or watch big fish! ^^ lol. see you guys tomorrow (well technically today). good nighttt!

p.s. if anyone has any pics of any band people (or of themselves)...just from any random thing...it doesnt have to be from a band function but if anyone has any pics of anyone then please send them to me! thank you!!

post comment

hoorah. [22 May 2004|12:23am]
[ mood | loved ]

well today sucked.

well the good thing about it was school. school was the biggest blowoff for me today. i was in the band room for every hour except c4. woo! i want to try getting out of all of my classes one day. lol. anyway, it was funnn. mr.j is so lenient now. its the best ever. soo lesee...
hr- went to the band room...hung out with everyone
c2- hung out with akane, robert, brian, kevin, and matthew
c3- went to the band room...hung out with reece, lauren, and dinos
c4- took a test and got our project grades back...i got a 94 =P one stinkin point away from an A! *sigh*
lunch- sat with reece and brian, then went to the band room
c5- went to second lunch and the band room...hung out with brian, dinos, and reece...threw reeces basketball at dinos and brian...i think i hurt them heh...sorry guysss! but boy, brian sure got reece good. =(
c6- went to the band room...hung out with lauren, brian, and dinos
c7- went to the band room...hung out with dinos, brian, and royce
during the sock hop you can guess where i was.
the band room.
i swear, i live in there now. ive come to that conclusion. along with everyone else. ^__^
anyway, at that time i hit lauren in the head with a chair. i soo didnt mean to! omg lol i always hurt lauren. always! me or al all the time. =( sorry lauren!! <333

soo then after school, alex went with me to pay sprint bills (heh i dont think my dad noticed that i went over on the mins! lol) anddd then alex and i were playing with phones and stuff while my dad took like 20 minutes to pay the bill lol. thennn i brought her home and went home to work on the scrapbook. i was supposed to do something tonight but no! i couldnt. because of the scrapbook. i SO wanted to go too!! ooomg. it sucks! wah!

well tomorrow (well actually today) is a very important day. we get awards yay! and we get to find out next years officers. i sooo hope i get president!! whee! lol ive been wanting to be in charge of calling meetings since when i became vice president heh. im gonna be so happy if im presidenttt! but i cant get my hopes up cuz there is patrick too. but hopefully he got student conductor! =) i think he would make a good SC.

alright, anyway. im soo tired. and its freezing in my house!! omg. okk well im off to bed or something like that. good night.

post comment

have yall been picked up yet? - random parent asking lauren and i [21 May 2004|12:08am]
[ mood | loved ]

today was pretty cool.

hmm i dont remember what i did in my classes very well. homeroom we looked at pics...c2 we played ssb...c3 we got out again!! and played ssb...c4 we learned about stds woo!...c5 we took notes and then she let me go to the band room so i got reece out and we just hung out for a while. then c6 dyer let lauren and i out...and c7 was an easy quiz followed by going to band to watch mr.j and brian dearie play football on ps2. wee! fun day.

soo after school i spent forever trying to get ruben and alex to take a picture together, and when they finally did, ruben tried to take it from me and delete it! so robert was trying to get it back from him and he butt-raped ruben and got slammed into many walls and onto the floor in the process...lol sorry robert! but thanks for trying to get it anyway!! well alex ran off with it and she deleted it!! so we didnt talk to her for a while lol. heh.

sooo then we went to softball woo! alex akane and i went to papa johns to get pizza for everyone woo! i have like no money left now lol. i hope akane will pay me back soon!

thennn we were talking about condoms and periods, veryyy interesting. dinos overheard us so we educated him on stuff hahah. and now the code name for condoms and periods is mike and ike. hrm ok...!
then reece was close to vomiting...ick lol.

hmm after softball dinos was freaking out cuz he thought he lost the cat, but thankfully someone else had the cat lol.

soo then i went home, got dressed, and went to meisler bands pot luck dinner/awards. fun!! and kind of sad. cuz im gonna miss people like nadia that arent going to grace king =( she was so cool.

ooh yay were doing our thingy wednesday! yay!

we gotta talk to mr.t about it...wooo

hmm tomorrow night!!!! WEEE!!

and saturday we find out the results of the officers for next year! i soo hope i get president. i want it so bad!! i hope you guys voted for meee =)

oo heh i went over on my mins on my cell this month...oops. i never went over before and my dad told me once i got my cell that if i went over then id be dead. he doesnt know yet but i guess im dead. wah! see, on my phone when i look it up it says i owe $54.79 and i have 10 minutes remaining. when i looked it up online it says i owe $54.79 and i went over 2 minutes. when i call, it says i owe $65.23 and i have 0 minutes remaining. so crazyyy! the bill soo better not be $65!! i would be dead!! its ok if its $54 lol. cuz its usually around $55 anyway. and only going over two minutes isnt that bad. it could be worse! so hopefully i wont be punished forever...ill pay my dad back for the extra minutesss =(

okk well im tired and i have to do the scrapbook if i want to go somewhere tomorrow soo ttyl!!

post comment

ok [18 May 2004|07:31pm]
[ mood | worried ]

ok bitches. see, i wrote EVERYTHING and it just all got erased.

ok summary.

saturday night- as most of you know, reece told me he liked me. i like him too so its all good. we shall be dating rather soon. which makes monica mucho happy. best bday gift of all ^^ <333

sunday- went to the park with lauren n alice

monday- my bday YAY! im 16!! lauren got me balloons! yay! <333! anddd after school me, reece, alex, robert, and brian went to see van helsing! woo! it was fun fitting in my moms car lmao. umm yesyes the movie was funnn! i had the best bday ever. hands down.

so today...sucked. i cried like the whole day. i fear losing reece. like seriously. i cant lose him. he means so much to me. as do i with him. which is good. but theres just something that makes me think ill lose him...cant specify what on here. but yea...im so upset. i just wanna stay home and cry. =(

ok im done.

tomorrows rob and brians bday...yay. =)

thats the only reason why im looking forward to tomorrow.

.....

i <3 reece.

post comment

OOOOOOOMG! [16 May 2004|03:29am]
[ mood | loved ]

MONICA IS MUCHO HAPPY!!! HAHAH! OOOMY! wooo!

well ANYWAY! the party was soooo fun!!! even though my team lost all 3 times! it was still realllly fun!!! haha! cake fights and putting ice on alexs chair lmfaooo! it was soo fun. then i opened my presents! i gottt....
$50 from grandma
ibanez blue bass from parents
$50, a kitty stuffed animal, and a kickass card from alex, lauren, akane, and dewey =)
$25 gift card to b&n from robert
$25 gift card to b&n from brian d
$6 from linus
$17 from alice
$25 gift certificate to acropolis from dinos
glittery lamp from reece

thank you all so much for the presents!!! i love you guys so much!!!

sooo after my party we were sitting around and i got even more of a bday present! it was more of a ummmmm surprise. and WOOO! monica is extreeemely happy now. wow!!

sooo then i brought alex, dinos, and linus home. wooo fun! and i think dinos is in trouble, haha, sorry dinos!!!!

ooo, ummm i was informed from robert that i didnt put that i took the lennon mccartney test with him too! lol! soo yesyes, i took it with robert too! and we got an A!!!! cuz we rock!!! and were cool!!! woooooooo!!!

and btw robert, happy 3 days till!!!!

and HAPPY 1 DAY TILL TO MEEEEEEE!!!!!!!! WOO!

ok! im gonna go now. park tomorrow to do the biology project! woowoo! funnnn! haha not really...but thats ok. then after that i might go over to reeces to learn how to play bass some more! woooo! okkk welll see you guys laterrr! i love yallll!!!!

2 comments|post comment

wooooooo! [15 May 2004|12:37am]
tonight was SOOOO HILARIOUS! AHAHAHHAHA

SmurdLraep (11:25:26 PM): u crated this monster now u haft to deal with it
SmurdLraep (12:20:21 AM): o go shove a tampon

hahahahhahahah! what a fuckin douche bag.

wooooooo saturday night is soooo gonna rock!!!! YAY!

okkkkkkkkkkkkk im off.
1 comment|post comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]